”Domus galerija” rinkos sàstingá áveiks kviesdama þmones kurti, bendrauti, atrasti naujas idëjas, keisdama prekiø asortimentà ir keldamas joms dar aukštesnius kokybës reikalavimus. Išsamûs rinkos tyrimai, vartotojø ir specialistø apklausos parodë, kad senieji prekybos modeliai baldais, namø apdailos, interjero prekëmis paseno. Leisdami sunkiau uþdirbamus pinigus namø árangos daiktams þmonës ieško juose idëjø, technologijø naujumo ir ilgai išliekanèios vertës.
Didesnes pajamas gaunantys, santaupø turintys þmonës per sunkmetá atsigræþia á namus, jø atnaujinimà. Nes mano, kad áprastai brangius, kokybiškus daiktus šiuo periodu galima ásigyti pigiau. Taèiau dabar jie vadovaujasi dar aukštesniais kokybës standartais, labiau renkasi. “Sveri, kà pirkti, kokià vertæ tai turës, kiek laiko tuo daiktu naudosies”, - sakë vienas apklaustøjø. Baldø ir interjero rinkoje potencialûs pirkëjai pasigenda ávairovës, prekybininkø profesionalumo, informacijos apie gaminius, pagarbaus poþiûrio á save. Jiems nepriimtina paplitusi prekybos iš katalogø forma, kai þmogui, atëjusiam á prekybos salonà, apsispræsti tenka paþiûrëjus á “paveiksliukà”.
“Formuodami naujà ”Domus galerijos” asortimentà, pasistengsime ánešti daugiau ávairovës á namø apdailos prekiø asortimentà, pasiûlyti daiktø su idëja, pagamintø pagal naujausias technologijas, ekologiškø, palankø þmogui ir aplinkai. Prekiauti kvieèiame tuos verslininkus, kuriems jø darbas yra ir gyvenimo aistra. Tik tokie šiandien gali sëkmingai dirbti, nes apie savo produktus þino daugiau, nei pirkëjas gali paklausti”, - kalbëdama apie galerijos ateitá kalbëjo “Ogmios” ámoniø grupës ekonomikos direktorë Viktorija Radzevièienë.
Prekiø asortimentà ketinama išplësti, kvieèiant prekiauti smulkiø interjero detaliø, tekstilës, indø gamintojø atstovus iš Lietuvos ir uþsienio šaliø. Planuojama pasiûlyti platesná kainø spektrà, taèiau išlaikyti aukštus kokybës reikalavimus. Šiame prekybos centre ir toliau bus galima atrasti tokias prekes, kokiø nëra niekur kitur.
Atsigræþti á kokybæ verèia ir pasikeitusi padëtis nekilnojamojo turto rinkoje. Didelæ dalá pirkëjø sudarë statytojai, priversti butus pardavinëti visiškai árengtus. Pirkdami apdailos prekes prioritetà jie teikë kainai. Dabar šios pirkëjø grupës neliko. Ásirenginëdami namus sau þmonës visai kitaip renkasi - jiems svarbi išvaizda, dizainas, medþiagiškumas, patvarumas ir kaina. Pirkdami ilgai naudojamus daiktus þmonës netaupo, taèiau juos renkasi labai atidþiai. Vertinamos natûralios medþiagos, estetika. “Lietuvoje pirkëjai turi savità skoná. Jie þino, ko nori ir ko ieško”, - pastebëjo V. Radzevièienë.
“Domus galerija” taps ne tik prekybos, bet ir intelektualaus bendravimo, kûrybos centru. Nebûtinai kiekvienà kartà lankytojai á jà turëtø ateiti tik pirkti. Norima jà susieti su gyvenimo bûdo, saviraiškos veikla. “Kursime tokià aplinkà, kurioje þmonës norëtø bûti. Ateitø pailsëti, bendrauti, susipaþinti, pasisemti ákvëpimo”, - sakë V. Radzevièienë.
Nuo 2003 m. veikianèià “Domus galerijà” valdo “Ogmios” ámoniø grupë. Bendras prekybos patalpø plotas - 10,5 tûkst. kv. m. Šiuo metu centre veikia 45 parduotuvës, kavinë, restoranas “Pomodoro”.
Daugiau informacijos:
Viktorija Radzevièienë. “Ogmios” ámoniø grupës ekonomikos direktorë.
Tel. 8 650 66951,
viktorija.radzeviciene@ogmios.lt,
www.ogmios.lt
2009-11-16
|
|