Noras kiek ámanoma greièiau ásikurti naujuose namuose ir ramiai laukti šeimos pagausëjimo klaipëdieèiø šeimai apkarto taip, kad þmonës nebeþino, kà daryti. Artimiausiomis dienomis kûdikio susilaukti turintys þmonës priversti kovoti su baldø pardavëjais, kad šie ištaisytø brokà .
Plokštes pjaustë patys
Neseniai á naujus namus ásikëlusi klaipëdieèiø šeima dël baldø gamintojo kaltës priversta gyventi tarp maišÃ¸ ir dëþiø.
Daugiau nei prieš mënesá miegamojo komplektà parduotuvëje "Gintaro baldai" uþsisakæ klaipëdieèiai pirkiná gavo su defektais.
Norëdama, kad brokas bûtø ištaisytas kuo greièiau, jauna šeima priversta eiti kryþiaus kelius.
"Salone buvæ komplektai mums netiko, todël pateikëme specialø uþsakymà . Jie sutiko mums pagaminti tokius baldus, kokiø pageidavome. Taèiau gavæ nustërome – visø pirma jie pagaminti ne taip, kaip prašÃ«me, antra – jie brokuoti", – dienrašÃ¨iui "Klaipëda" pasakojo Diana Šimkienë.
Moteris teigë, jog gautus baldus nutarë surinkti jos vyras, taèiau vos tik pradëjæs tai daryti pastebëjo, kad miegamojo lovos plokštës yra kreivos.
ŠÃ¡ nedidelá brokà klaipëdietis nutarë pataisyti pats – pagal lovos matmenis jis jas apipjaustë.
Taèiau vëliau paaiškëjo, kad brokuota buvo ne tik lova, bet ir spinta – veidrodþiai buvo pagaminti ir sudëti ne taip, kaip pageidauta.
Be to, skiriasi spintos rankenø aukštis.
Daiktus laiko ant grindø
"Vos tik pastebëjæ brokà , iškart kreipëmës á "Gintaro baldus", kur ir pirkome miegamojo komplektà , taèiau su pardavëjais niekaip nepavyksta susitarti, kad já ištaisytø. Vis þada pagaminti naujas duris, taèiau jø nesulaukiame", – piktinosi devintà mënesá kûdikio besilaukianti moteris.
Ji pasakojo, jog á "Gintaro baldus" dël broko kreipësi prieš kelias savaites. Esà šios parduotuvës darbuotojai patikino, jog baldai gaminami Šiauliuose, todël kai gamintojai turësiantys laiko, atvyksiantys šiø baldø apþiûrëti.
"Jiems pasakiau, kad nesutinku, negaliu laukti, kol jie teiksis atvykti. Prašiau problemà išspræsti kiek ámanoma greièiau. Juk gimdymas ant nosies, bet kurià dienà galiu išvykti á ligoninæ. Taèiau namie netvarka – drabuþiai ir kiti daiktai mëtosi ant þemës. Noriu dar iki susilaukiant maþylio viskà susitvarkyti", – apmaudo neslëpë D.Šimkienë.
Paþadø netesëjo
Vëliau D.Šimkienë vis dëlto išsireikalavo, jog bendrovës atstovai Klaipëdoje atsiustø darbuotojà , kad šis apþiûrëtø baldus.
Tai padaræs jis pripaþino, kad uþsakymas išties atliktas neteisingai, kad baldas su defektu.
Tuomet, anot pašnekovës, pardavëjai jai paþadëjo, jog netrukus bus pagamintos naujos durys. Jie þadëjo, kad jas ástatyti atvyks ir jø darbuotojai. Tai šie turëjo padaryti praëjusios savaitës viduryje.
Taèiau sutartà dienà nei skambuèio nei darbininkø D.Šimkienë nesulaukë. Tuomet ji vël kreipësi á "Gintaro baldus", kurie vël paþadëjo, kad darbininkai atvyks savaitës pabaigoje. Taèiau jø moteris nesulaukë nei tuomet, nei šià savaitæ.
"Šià savaitæ, antradiená, jie jau tikrai þadëjo atvykti, taèiau vël nesulaukiau nei skambuèio, nei darbuotojø. Kaþkoks uþburtas ratas. Panašu, kad jie specialiai delsia ir man meluoja. Norëèiau, kad jie bent paskambintø ir perspëtø, laukti man jø ar ne. Taèiau gamintojai nesiteikia to daryti, kol pati nepradedu jø atakuoti skambuèiais", – kalbëjo D.Šimkienë.
Taiso dvi savaites
Šiai šeimai baldus pardavusios bendrovës atstovë Klaipëdoje Laura Noreikaitë pripaþino, jog spinta išties pagaminta su defektais.
Taip pat ji pridûrë, jog dedamos visos pastangos, kad brokas bûtø ištaisytas.
"Spinta išties brokuota, mes tai pripaþástame. Bendrovë, kuri jà gamino, þadëjo atveþti ir ástatyti naujas duris kiek ámanoma greièiau. Taèiau brokà leidþiama ištaisyti per dvi savaites, šis terminas dar nepraëjo", – paaiškino L.Noreikaitë.
Ji tvirtino kasdien raginanti gamintojus greièiau išspræsti šià problemà . Taip pat pridûrë, jog baldus gaminusi bendrovë paþadëjo naujas duris atveþti ir ástatyti šios savaitës pabaigoje.
"Suprantu šià šeimà , man prieš jà tikrai labai nesmagu, bet pati nieko pakeisti juk negaliu, nes nuo manæs niekas nepriklauso. Jie paþadëjo naujas spintos duris ástatyti šÃ¡ penktadiená", – patikino pašnekovë.
Pasak atstovës, atvejø, kai klientams buvo pristatyti brokuoti baldai, dar nëra buvæ.
Vijoleta Budriuvienë, Klaipëdos ne maisto produktø kokybës inspekcijos vedëjos pavaduotoja:
Šioje situacijoje atsidûrusiai šeimai, ir kitiems vartotojams visø pirma patariu savo nusiskundimà surašyti raštu ir kreiptis á juos pardavusià bendrovæ. Ji per dešimt darbo dienø privalo ištaisyti brokà arba motyvuotai raštu pirkëjui išdëstyti, kodël nesutinka to daryti. Jei vartotojas jauèiasi teisus, taèiau pardavëjas nesutinka arba delsia ištaisyti brokà , siûlyèiau kreiptis á vartotojø teises ginanèias institucijas. Tuomet, kai mes ásikišame, problemos daþnai labai greitai išsisprendþia. Visø pirma atliekame savo tyrimà , nustatome brokà , o po to ápareigojame gamintojà ar pardavëjà já ištaisyti. To nepaisantiems gresia baudos. Nusiskundimø dël brokuotø baldø išties sulaukiame nemaþai – šià savaitæ gavome jau tris skundus. Nors tai gana nemenkas skaièius, vis dëlto, palyginti su prieškriziniu laikotarpiu, skundø dël baldø su defektais yra gerokai sumaþëjæ – tuomet jø gaudavome kone kasdien ir ne po vienà .